top of page

FAQ

Her har vi samlet spørsmål vi ofte får.

  • Hvordan bestiller jeg?
    Velg aktivitet eller utstyr du er interessert i, og trykk "book her". Velg tid og antall personer der det er aktuelt. Da gjenstår det bare å betale med et kort (vi aksepterer de fleste), legge inn kontaktinformasjonen din - og du er good to go :-) Flere av aktivitene er best om du sender mail til oss om, da det alltid er noen ekstra spørsmål ;-) info@godkok.no.
  • Når har dere åpent?
    Vi har ingen faste åpningstider - og du kan booke her på nettsida døgnet rundt. Om du vil booke samme dag som aktiviteten skal foregå er det topp om du sender en sms eller ringer 92601505, slik at vi er sikker på at vi får bestillingen din tidsnok.
  • Hvordan endrer jeg en bestilling?
    Hvis du må endre en bestilling, kan du gjøre det ved å følge linken du fikk på mail når du booket. Evt kan du sende oss en mail på info@godkok.no - det er supert om du legger ved informasjon om når du er booket inn i utgangspunktet. Vi gjør vårt ytterste for å møte dine ønsker, men husk at det kan være fullbooket.
  • Hvor mye rekker jeg å gjøre på et døgn eller to?
    Et drømmeopplegg kan være som følger: Du kommer på ettermiddag og har booket bosted hos oss. Neste morgen spiser dere frokost, vi kjører dere til startpunktet av Romsdalseggen. Tilbake fra Romsdalseggen sju timer senere, står badstuen varm og klar, sammen med kald drikke. Etter badstu og bad i elva, spiser dere middag, enten der dere bor eller ved en av restaurantene i området. Nesten frister kanskje en SUP-tur ned elva Istra, eller en klatretur i via-ferrata løypene?
  • Kan dere hjelpe oss med utstyr?
    Du vil ikke tro hvor mye stæsh vi har liggende. Så mangler du noe, send oss en mail - så skal vi gjøre et god forsøk på hjelpe deg. info@godkok.no
bottom of page